Fékbetét és féktárcsa csere most 26.250 Ft munkadíjért!
(Az ár kis és középkategóriás személygépkocsikra vonatkozik és tengelyenként értendő!)
Mi nem csak fékbetétet és féktárcsát cserélünk, hanem visszaadjuk az autója és ez által az Ön biztonságát, ami mindennél fontosabb!
Fékbetét csere most 11.900 Ft munkadíjért!
(Az ár kis és középkategóriás személygépkocsikra vonatkozik és tengelyenként értendő!)
Minden cserével egy kicsit közelebb kerülünk ahhoz, hogy az Ön és autója minden útja biztonságban és örömmel teljen. Ezért vagyunk itt!
Fékfolyadék csere 19.900 Ft munkadíjért!
Ahogy cseréljük az alkatrészeket, új lehetőségeket nyitunk meg az Ön és autója számára.
A fékbetét és féktárcsa cseréje nem csak szolgáltatás számunkra, hanem lehetőség, hogy a legnagyobb biztonságban tudjuk Önt és autóját!
A fékbetét cserét az alábbi esetekben ajánljuk:
- → Fékhatás csökkenése: Amikor észlelhető, hogy az autó fékhatása csökkent és hosszabb féktávolságot kell megtenni a megálláshoz.
- → Fékezéskor zajok vagy rezgések: Ha fékezéskor zajokat hall vagy rezgéseket érez, ez a fékbetétek kopására utalhat.
- → Rendszeres szervizintervallumok: A jármű karbantartásakor rendszeresen ellenőrizni és szükség esetén cserélni kell a fékbetéteket, hogy megelőzzük a súlyosabb problémákat.
- → A fékbetétek vastagságának ellenőrzése: Amikor a fékbetétek vastagsága a minimális szint alá csökken, vagy a gyártó által ajánlott csereszakaszhoz közelednek.
- → Vezetési biztonság javítása: Azoknak, akik szeretnék javítani az autójuk fékrendszerének hatékonyságát és ezzel növelni az általános vezetési biztonságot.
- → Fékrendszer karbantartása: A rendszeres karbantartás részeként, hogy megőrizzük a fékrendszer hosszú távú megbízhatóságát és működését.
A féktárcsa cserét az alábbi esetekben ajánljuk:
- → Ha hosszabb féktávolságot vagy rosszabb fékhatást észlel.
- → Ha zajokat vagy rázkódást tapasztal fékezéskor.
- → Ha 100%-ban a biztonságos fékeket szeretne.
- → Ha megszeretné előzni a súlyosabb fékrendszeri problémákat és meghosszabbítaná autója élettartamát.
Biztonsági szempontból évente, de legalább 2 év után cserélni kell, kilométerfutástól függetlenül!
A fékfolyadék folyamatosan nedvességet vesz fel a levegőből, így maximum 2 év után a forráspontja eléri az alsó határértéket.
Az ennél ritkábban cserélt fékfolyadék nem csak balesetveszélyes, de szerelés szempontjából fék problémát is okoz, aminek kijavítása nagyobb befektetést igényel! Ne a kisebb munkákon spóroljon!
Sajnálatos tapasztalatunk, hogy az autók közel 70%-a rossz fékfolyadékkal közlekedik.
Ne kockáztassa családja és mások biztonságát!
További Szolgáltatásaink
Elégedett Ügyfeleink
Háromszor jártam szervizükben a közelmúltban. Autóm márkájának rajongói klubjában kaptam az ajánlást, bár igen messze vannak tõlem. Elsõ alkalommal idõszakos szervizre vittem az autómat. Nagyon alaposan átvizsgálták és mindenrõl pontos tájékoztatást adtak. Az érkezésem után szinte azonnal nekiálltak autómnak és minden a terv szerint alakult. Pár héttel múlva mozgásképtelenné vált az autóm. Azonnal intéztek egy trélert, és klíma szezon ellenére, de viszonylag gyorsan sikerült rájönniük egy korábbi rejtett hibára. Nehéz dolguk volt, mert a diagnosztika nem tárolt semmilyen hibát. Ügyesek vagytok fiúk! Mint mindig, most is korrekt tájékoztatást kaptam. A mûhelyvezetõ abszolút segítõkész volt. A munkadíj sem szökött az égbe nehézségek ellenére sem. Összefoglalva az ár/érték arány rendben. 🙂
Múlt héten vittem az autómat egy elõre bejelentett klíma karbantartásra. A vizsgálat során kiderült, hogy elektronikai hibája van a légkondinak, így a feltöltöttsége ellenére sem hût. A mûködésképtelenséget egy relé okozta, amire kollégáik hamar rájöttek és ki is javították. A klíma azóta is remekül mûködik nagy elégedettségemre. Mint ahogy eddig is Önöknél végeztettem a klíma ellenõrzését, a jövõben is így teszek.
Hálás köszönetem szerviz vezetõjének, a tegnapi segítségért! További sikeres munkát kívánok! A mai kicsit elembertelenedett világban jó ilyen tapasztalatokat szerezni.??
Kevés idõ áll rendelkezésemre az autóm javítására, mert nagyon sokat utazom. Bejelentkeztem és másnapra kaptam idõpontot ablaktörlõ motor javítására. Az ott dolgozó csapat rugalmasan, korrekten és sajnos ma már ritkának számító udvarias segítõkészséggel álltak rendelkezésemre. A nagyszerû tapasztalat miatt a jövõben biztosan náluk szervizeltetek. Hálás vagyok a pozitív élményért, így tovább! 🙂
Kedves Cool-Mobil!
A közelmúltban kellett Önökhöz mennem. Az egyik féltengely gumiharangot kellett kicserélni. A korábbi széthasadt és a zsír kijött alóla. A már megszokott pontos, precíz hozzáállásuknak köszönhetõen mindössze egy óra alatt kész is volt autónk. A telefonon lefoglalt konkrét idõpontra érkeztem és azonnal neki is láttak a munkának. Köszönöm a gyors és korrekt hozzáállást. Mindenkinek szívesen ajánlom a szerviz csapatot!
Véleményem szerint mai világunkban igencsak felértékelõdnek az olyan alapvetõ EMBERI tulajdonságok, mint az empátia, kedvesség, figyelmesség, korrektség, pontosság. Amennyiben ez még magas szakmai színvonallal is társul. Az ilyen helyeket, embereket megbecsülni és megtartani kell. A Cool-Mobil ilyen! Jó szívvel ajánlom mindenkinek. Köszönöm munkájukat és hozzáállásukat!
A fékjavítás fontossága
A gépjármű lassításához, vagy megállításához hibátlan fék berendezésre van szükség, ha nagyobb sebességgel hajtunk, annál inkább. Ilyenkor még a kiváló állapotú fékrendszerrel is vállalunk némi kockázatot, ám elhasznált, elkopott fékekkel már mások életét és épségét is veszélyeztetjük. A fékezés megfelelő hatékonyságához az abroncsok, az útviszony, illetve a fékrendszer egyaránt hozzájárulnak, így kiemelten fontos a rendszeres fékszerviz.
Fék üzemben a gépkocsi mozgási energiája a féktárcsa és a fékbetétek között felszabaduló hőenergiává alakul. A sebesség növekedésével a fékút hatványozottan nő, amit a gumik, a futómű állapota és az útviszony tovább befolyásol. A megfelelő fékhatás alapfeltétele a biztonságos autózásnak, így a fékberendezést rendszeresen ellenőriztetni kell, hogy az elhasználódás mértékéről pontos képet kapjunk és az esetleges fék javítás érdekében időben léphessünk.
Mikor időszerű a fékszerviz?
A fékbetétek és a féktárcsák beépítéstől elkopásig karbantartást valójában nem igényelnek. Viszont annál inkább fontos fékjavítás esetén a precíz szakember által beépített jó minőségű alkatrész, hiszen fékezéskor ezek az alkatrészek igen nagy erőhatásnak vannak kitéve. Ha a fékbetét vastagsága 30% alá csökken akkor már nem biztosított a megfelelő fékhatás.
A féktárcsa csere akkor lesz aktuális, mikor elérik a gyár által meghatározott alsó értéket, ami többnyire csupán 2-3 mm-rel marad el az újhoz képest. A meghatározott alsó méret alá kopott féktárcsának rossz a hőelvezetése, könnyen túlmelegszik, deformálódik, esetleg elreped.
Rendeltetésszerű használat esetén a következő mód számíthatunk a különböző alkatrészek kopására és szükséges cseréjére:
- első tengelyen a féktárcsák 70.000-100-000 km után
- első fékbetétek 30.000-50.000 km után
- hátsó tengelyen a féktárcsák 60.000-160.000 km
- a fékbetétek 30.000-80.000 km után
Összességében elmondható, hogy minden második fékbetét csere után időszerű cserélni a féktárcsákat is.
Jelek, hogy a fékjavítás már esedékes
Ha az alábbi tünetek közül bármelyiket észleli, mihamarabb keressen meg minket:
- fékezésnél fémes súrlódást hall
- fékezésnél szitál a kormány
- morgó hangot észlel, ha nagyobb sebességről fékez
- fékezésnél a kocsi félrehúz
- szokatlanul erős a gumikopás
- a fékpedál pulzál
- a fékpedál nyúlós
- a fékpedálút érezhetően megnőtt
A Cool-Mobil kínálta fékjavítás Budapest egyszerűen megközelíthető városrészén, Erzsébetfalván, a Határ úton található.
Hogyan zajlik a fékszerviz Budapest Határ úti Cool-Mobil szervizében?
A szervíz nulladik lépése általában egy állapotfelmérés, ekkor derül ki, mi minden szorul javításra. A fékrendszer átvizsgálása alapján szervízünk javaslatot tesz, amelyhez természetesen árajánlatot is adunk. Az esetleges javítás, fékcsere végösszege függ a beszerzendő alkatrészek minőségétől, hány darabról van szó, illetve a beszerelés és javítás összetettségétől.
Miért szükséges a fékfolyadék csere?
A fékfolyadék erősen higroszkópos anyag, ami azt jelenti, hogy a környezeti levegő nedvességtartamát magába szívja. Ezáltal a folyadék forráspontja időről időre csökken és erős fékezéskor, vagy lejtőn való folyamatos fékezésnél a fékfolyadék olykor felforr, légbuborékok képződnek a rendszerben. Ezek a gőzök- gázok a fékfolyadékkal ellentétben összenyomhatók. Hiába nyomjuk a pedált, ha a légbuborékos rendszer képtelen átvinni a pedálerőt a fékbetétekre.
Az éves fékfolyadék ellenőrzés és alkalmasint fékfolyadék csere része a fékrendszer megfelelő karbantartásának, erre általában kétévente kerül sor. A Cool-Mobil Kft. az ellenőrzést díjtalanul vállalja akár egy egy fékszervíz alkalmával, és a vizsgálat függvényében javaslatot tesz, hogy időszerű-e a fékfolyadék csere?